ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קרליין תשקיע 1.5 מיליון דולר בקמפיין לדאודורנט
"מיסטר ביג" יככב תמורת 200 אלף דולר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
14/7/2004 13:11
חברת קרליין תשקיע כמיליון דולר בקמפיין להשקת דאודורנט חדש לנשים – בכיכובו של השחקן כריס נות'.

נות', המוכר יותר כ"מיסטר ביג" מהסדרה "סקס והעיר הגדולה", יככב בסרטון אחד, תמורתו יקבל 200 אלף דולר.

לצד נות', תופיע הדוגמנית הישראלית לירז מסילתי, שנבחרה לאחרונה לפרזנטורית של החברה.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן בר-ריבנאי – שניהל את המו"מ מול השחקן, יחל להצטלם ביום שני הקרוב.
 
נות',
שיגיע לארץ ביום ראשון הקרוב, צפוי לשהות בישראל 10 ימים.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...