ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
שירלי בוגנים ומור קציר ממשיכות בהוניגמן
כל דוגמנית תקבל 40 אלף דולר על קמפיין החורף של החברה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
14/7/2004 12:02
רשת האופנה הוניגמן בחרה שוב בדוגמניות שירלי בוגנים ומור קציר להוביל את קמפיין הפרסום לאופנת החורף. השתיים, שהובילו את הקמפיין הקודם של החברה, יקבלו כ-40 אלף דולר - כל אחת.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס/Darcy, יעלה לאוויר בספטמבר ויכלול טלוויזיה, שלטי חוצות, עיתונות וקטלוג.
 
מנכ"ל הרשת, מיכה הוניגמן, מסר כי "שירלי בוגנים מייצגת את הטיפוס הדרמטי הנשי והבוגר ומור קציר את הטיפוס הקליל, צעיר, אופנתי ושתיהן יחד פונות לחתך רחב מקהל היעד של המותג".
 
לרשת הוניגמן כ – 48 סניפים בפריסה ארצית.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...