 |
רשת האופנה הוניגמן בחרה שוב בדוגמניות שירלי בוגנים ומור קציר להוביל את קמפיין הפרסום לאופנת החורף. השתיים, שהובילו את הקמפיין הקודם של החברה, יקבלו כ-40 אלף דולר - כל אחת. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס/Darcy, יעלה לאוויר בספטמבר ויכלול טלוויזיה, שלטי חוצות, עיתונות וקטלוג. מנכ"ל הרשת, מיכה הוניגמן, מסר כי "שירלי בוגנים מייצגת את הטיפוס הדרמטי הנשי והבוגר ומור קציר את הטיפוס הקליל, צעיר, אופנתי ושתיהן יחד פונות לחתך רחב מקהל היעד של המותג". לרשת הוניגמן כ – 48 סניפים בפריסה ארצית.
|
 |
 |
 |
 |
|
|