ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
תנובה משיקה סדרת מעדנים חדשה של קרלו המשלבת שני טעמים
תנובה משקיעה בהשקת הסדרה החדשה כ-4.5 מיליון שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
רונית מורגנשטרן
14/7/2004 9:01
תנובה יוצאת עם סדרה חדשנית של מעדני חלב המשלבים 2 טעמים בצורת ספירלה. בשלב ראשון תשווק הסדרה בשלושה טעמים, מהם שניים חדשים: שוקולד תות בננה, שוקולד נוגט ושוניל (שוקו וניל). הסדרה מיוצרת בקו ייצור חדש במחלבת אילון תבור, אשר פותח ונרכש במטרה לייצר מוצרים חדשניים. בהשקת הסדרה החדשה משקיעה תנובה כ-4.5 מיליון שקל.
 
לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת עסקים ושיווק בתשלובת החלב של תנובה, "במחקרים שערכנו לאורך השנים מצאנו כי קהל הילדים הינו קהל ספקן בכל הנוגע לפיתוחים חדשניים ועל כן בפיתוח הסדרה החדשה הושקעו מאמצים רבים במטרה לקלוע לטעמם ולייצר גיוון הן ברמת הטכנולוגיה והן בטעמי המוצרים". הסדרה משווקת באריזות חדשות בעיצוב בולט ואטרקטיבי, בצבע סגול התואם את ערכי המותג ובגביע במשקל 150 גרם. מחיר מומלץ לצרכן: 2.09 שקלים לגביע.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...