ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
ענבי טלי בקמפיין חדש
המטרה: להפוך את הענבים לחטיף החדש של הקיץ
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
12/7/2004 16:12
חברת' "ענבי טלי" ממושב לכיש יוצאת בקמפיין פרסום, תחת הסיסמה: " תפסיקו לנשנש ותתחילו לנבנב".

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום רגב-קוויצקי, יכלול טלוויזיה ועיתונות בהיקף של כ-2 מיליון שקל.
בסרטון, מוצגת תחרות ריצה בין שני ילדים שהמנצח בה הוא זה שאכל יותר ענבים והתחזק. המודעות בעיתונות, ידווחו על מבצע הגרלות יומיומי המיועד לבני הנוער.
 
מהחברה נמסר כי מטרת הקמפיין היא "להעלות את הענבים לרמת החטיף החדש של הקיץ, כתחליף לגלידות וממתקים וכן לציין את היתרונות הבריאותיים שיש בענבים ואת האנרגיה הזמינה שהם מספקים לגוף".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...