 |
חברת' "ענבי טלי" ממושב לכיש יוצאת בקמפיין פרסום, תחת הסיסמה: " תפסיקו לנשנש ותתחילו לנבנב".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום רגב-קוויצקי, יכלול טלוויזיה ועיתונות בהיקף של כ-2 מיליון שקל. בסרטון, מוצגת תחרות ריצה בין שני ילדים שהמנצח בה הוא זה שאכל יותר ענבים והתחזק. המודעות בעיתונות, ידווחו על מבצע הגרלות יומיומי המיועד לבני הנוער. מהחברה נמסר כי מטרת הקמפיין היא "להעלות את הענבים לרמת החטיף החדש של הקיץ, כתחליף לגלידות וממתקים וכן לציין את היתרונות הבריאותיים שיש בענבים ואת האנרגיה הזמינה שהם מספקים לגוף".
|
 |
 |
 |
 |
|
|