ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
שותים בקולנוע: היינקן תקרין סרטים קלאסיים על מסכי ענק ב-3 חופים
פסטיבל הקולנוע ילווה בקמפיין חוצות, עיתונות, רדיו ואינטרנט בהיקף 500 אלף שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יעל גרוס
12/7/2004 9:05
"היינקן סינמה ביץ'" הוא פסטיבל קולנוע שיוזמת משווקת בירות היינקן בישראל, חברת טמפו, שבמסגרתו יוקרנו סרטים קלאסיים על מסך ענק, תחת כיפת השמים, ב-3 חופים מרכזיים בארץ.
 
פסטיבל הקולנוע ילווה בקמפיין חוצות, עיתונות, רדיו ואינטרנט בהיקף 500 אלף שקל. הכניסה לפסטיבל ב-3 החופים תהיה חופשית. החופים המשתתפים בפסטיבל: חוף בננה ביץ' באכזיב- 14-11 ביולי , חוף הדקל באילת- 23-21 ביולי , וחוף בננה ביץ' בתל-אביב- 5-1 באוגוסט . במסגרת הפסטיבל יוקרנו הסרטים: "שרק", " הארי פוטר", " גלדיאטור", " מטריקס", " שמונה מייל", " הסמוראי האחרון", " גריז", " מופע הקולנוע של רוקי", " לאון" ועוד.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...