ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
יוניליוור מוותרת על הטחינה
מוכרת את חלקה במפעל הטחינה תלמה לשותפיה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
אסנת כותן
12/7/2004 9:46
יוניליוור ישראל יוצאת מתחום הטחינה הגולמית ומוכרת את חלקה (50%) במפעל הטחינה תלמה לשותפיה, משפחת בשיר. למשפחת בשיר ניתנה אופציית סירוב ראשונה לרכישת המפעל. יוניליוור תמשיך לשווק טחינה תחת המותג תלמה עד סוף 2004.
 
רון גוטמן, יו"ר יוניליוור ישראל, אישר את הידיעה. לדברי גוטמן,המהלך הוא צעד נוסף ביישום אסטרטגיה של התמקדות, תוך ויתור על פעילויות שאינן בליבת עסקי החברה. גוטמן הוסיף כי נתח השוק של יוניליוור בתחום הטחינה בשוק הפרטי מסתכם ב-40%.
 
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלי-הולנדי, שהיקף פעילותו כ-50 מיליארד יורו בשנה. היקף מכירות מותגי יוניליוור בישראל מסתכם בכ-1.4 מיליארד שקל בשנה. יוניליוור פועלת בעיקר בשני תחומים: מוצרי מזון ומוצרי טיפוח אישי וביתי. והמותגים המובילים שלהם הם: תלמה, "קנור", " ליפטון", " הלמנ' ס", " מזולה", " בייגל-בייגל", " סיף", " בדין", " פינוק", " דאב" ועוד. כמו כן יוניליוור מחזיקה ב-51% מ גלידות שטראוס.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...