 |
חברת הכבלים המאוחדת - הוט ממשיכה להפסיד כ-2,500-2,000 מנויי טלוויזיה בכבלים מדי חודש, אך במקביל מגדילה את מספר משתמשי האינטרנט המהיר בפס הרחב בשיעור של 15,000-10,000 מנויים מדי חודש. כך מוסר עמית לוין, סמנכ"ל השיווק והתוכן של החברה. לוין מציין כי הגידול הניכר במשתמשי האינטרנט משפיע לחיוב על הרווחיות של החברה, שכן הרווח הממוצע למנוי אינטרנט גבוה מהרווח הממוצע עבור מנוי טלוויזיה בכבלים. בתקופה האחרונה התחמם המאבק בין בזק ובין הוט, על רקע הפתיחה הצפויה של שוק השיחות המקומיות לתחרות, החל ב-1 בספטמבר . בזק ממקדת את מאבקה באמצעות חברת הלווין יס שבבעלותה, ומנסה למשוך יותר לקוחות טלוויזיה ליס. בצורה זו מבקשת בזק להקטין את בסיס המשתמשים של חברות הכבלים לקראת פתיחת התחרות. מנגד, חברות הכבלים מגדילות את בסיס לקוחותיהן באמצעות מבצעי הצטרפות לאינטרנט רחב פס בכבלים. בשורה התחתונה, כך טוענים בחברות הכבלים, המאזן נוטה לכיוון חברות הכבלים, שכן הן מצליחות להגדיל נטו את מספר לקוחותיהן, ולקוחות אלה יהוו לקוחות פוטנציאליים לשירותי הטלפון שתספק החברה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|