ראשי
>
כלכלה
>
פרסום ושיווק
> כתבה
בארכיון האתר
/images/archive/gallery/135/169.jpg
דיאט קוקה קולה יחסי ציבור
דיאט קוקה קולה בבקבוקים מעוצבים
בסדרה 6 עיצובים שונים המתארים סיטואציות מעולם החיים הטובים
דפדף בכלכלה
NRG מעריב
8/7/2004 13:53
המותג דיאט קוקה-קולה יוצא עם סדרת בקבוקים מיוחדת שעוצבה ברוח סיסמת המותג Do What Feels Good .
הסדרה כוללת 6 עיצובים המתארים סיטואציות מעולם החיים הטובים ובהן: חופשות, ספורט, בילויים, מסיבות ועוד.
הדמות המככבת על הבקבוקים היא בנג'מין הארט –דוגמן סרטון הפרסומת החדש של דיאט קוקה-קולה המוקרן בימים אלה.
גם בקבוקי המותג דיאט קוקה-קולה לימון יופיעו בעיצוב ייחודי המדגיש את מימד הטעם (לימון).
הבקבוקים יופצו במהלך החודשיים הקרובים, במהדורת קיץ מוגבלת.
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                 
34.64%
לא מורידים את...
                 
11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                 
9.65%
עוד...
פרסום ושיווק
טיף וטף
אפקט הפחד
לחשוב יותר זה פשע
לאן אתה רץ?
עוד...