ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
דיאט קוקה קולה בבקבוקים מעוצבים
בסדרה 6 עיצובים שונים המתארים סיטואציות מעולם החיים הטובים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
8/7/2004 13:53
המותג דיאט קוקה-קולה יוצא עם סדרת בקבוקים מיוחדת שעוצבה ברוח סיסמת המותג Do What Feels Good .
 
הסדרה כוללת 6 עיצובים המתארים סיטואציות מעולם החיים הטובים ובהן: חופשות, ספורט, בילויים, מסיבות ועוד.
 
הדמות המככבת על הבקבוקים היא בנג'מין הארט –דוגמן סרטון הפרסומת החדש של דיאט קוקה-קולה המוקרן בימים אלה.
 
גם בקבוקי המותג דיאט קוקה-קולה לימון יופיעו  בעיצוב ייחודי המדגיש את מימד הטעם (לימון).
הבקבוקים יופצו במהלך החודשיים הקרובים, במהדורת קיץ מוגבלת.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...