ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
012 קווי זהב בקמפיין פרסום חדש
הסיסמה "אין גבול, אין חו"ל" מחליפה את "סתם כי בא לי לדבר" - המזוהה עם החברה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
8/7/2004 12:13
חברת 012 קווי זהב יוצאת בקמפיין פרסום חדש, תחת הסיסמה: "אין גבול, אין חו"ל", בהשקעה מדווחת של מיליון דולר.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן/IPG, מציג קונספט פרסומי חדש שמחליף את אסטרטגיית ה"ספונטניות", ששימשה את החברה בשנים האחרונות ("סתם כי בא לי לדבר").
 
"הרצינות שבה התייחסנו בעבר לחו"ל כבר לא מתקיימת והשינוי התפיסתי בולט עוד יותר בשיחות לחו"ל,  שהפכו לדבר שבשגרה כמו כל שיחה מקומית", מסביר סמנכ"ל השיווק של החברה, נועם יעקובי.
 
בסרטונים מוצגים אנשים המזוהים עם מדינות מסוימות, בסביבה המזוהה עם מדינה אחרת לגמרי ומבצעים שיר או ריקוד הקשורים למדינה שלישית. החיבור ביניהם מבטא את התפיסה - בלי גבול ובלי חו"ל.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...