 |
חברת 012 קווי זהב יוצאת בקמפיין פרסום חדש, תחת הסיסמה: "אין גבול, אין חו"ל", בהשקעה מדווחת של מיליון דולר. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן/IPG, מציג קונספט פרסומי חדש שמחליף את אסטרטגיית ה"ספונטניות", ששימשה את החברה בשנים האחרונות ("סתם כי בא לי לדבר"). "הרצינות שבה התייחסנו בעבר לחו"ל כבר לא מתקיימת והשינוי התפיסתי בולט עוד יותר בשיחות לחו"ל, שהפכו לדבר שבשגרה כמו כל שיחה מקומית", מסביר סמנכ"ל השיווק של החברה, נועם יעקובי. בסרטונים מוצגים אנשים המזוהים עם מדינות מסוימות, בסביבה המזוהה עם מדינה אחרת לגמרי ומבצעים שיר או ריקוד הקשורים למדינה שלישית. החיבור ביניהם מבטא את התפיסה - בלי גבול ובלי חו"ל.
|
 |
 |
 |
 |
|
|