ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
ההוצאות הגדולות ביותר על מוצרי צריכה - ברשת מגה
נתונים מעודכנים: 12.5% מהוצאות משקי הבית בתחום מוצרי הצריכה מתרחשת ב-33 חנויות מגה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יעל גרוס
8/7/2004 9:00
תת-הרשת מגה, השייכת לריבוע הכחול, היא החזקה ביותר: 12.5% מסך ההוצאה של משקי הבית בתחום מוצרי הצריכה מתרחשת ב-33 חנויות מגה. המדובר במוצרים מתכלים המסומנים באמצעות ברקוד - כך עולה ממחקר שערכה איי.סי נילסן ישראל, ושעיקריו הוצגו בכנס המזון האחרון.
 
לעומת זאת, רשת היפרנטו של שופרסל מחזיקה רק ב-6.3% מסך ההוצאה של משקי הבית, עם 67 חנויות, וחצי קופה של קלאבמרקט מחזיקה רק ב-4.6% מסך ההוצאה של משקי הבית, עם 63 חנויות. גם מצבה של סופר סנטר של הריבוע הכחול אינו מזהיר, והיא מחזיקה רק ב-3.3% מכלל ההוצאה של משקי הבית עם 22 חנויות.
 
יוניברס קלאב של שופרסל מחזיקה בכ-5.5% מסך הצריכה עם 10 חנויות, קוסמוס של שופרסל מחזיקה בכ-4.5% מסך הצריכה עם 15 חנויות, ג'מבו של קלאבמרקט מחזיקה בכ-4.5% מסך הצריכה, עם 16 חנויות, ושופרסל ב-5.5% מסך הצריכה, עם 36 חנויות.
 
הפורמטים המקבילים למגה ברשתות המתחרות: ג'מבו ויוניברס קלאב מחזיקים בנתח צריכה נמוך משמעותית מאשר מגה. רשת חצי חינם מצליחה למשוך 5.7% מכוח הקנייה, עם 4 חנויות בלבד.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...