ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
אסקייפ תצבע את אילת באדום
פלאפון תשקיע 2 מיליון דולר בפעילות הקיץ; מצטרפת לסלקום ופרטנר בחיזור אחרי הצעירים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
7/7/2004 13:25
חברת פלאפון הודיעה היום על השקעה של שני  מיליון דולר בפעילות הקיץ של אסקייפ – "העיר האדומה באילת", שתכלול מסיבות, הופעות והקמת אי מלאכותי בים.
 
יצוין כי זו השנה השנייה בה מקיימת אסקייפ את ארועי העיר האדומה. בשנה שעברה השתתפו בארועים כ-300 אלף צעירים.
 
המותג הסלולרי מבטיח גם השנה פעילויות ללא תשלום, כשגולת הכותרת הפעם היא מסיבת MTV בהנחיית בקי גריפין שתשודר בכל אירופה. לצידה של גריפין ינחו שני צעירים נוספים אשר יבחרו באודישנים שיערכו אנשי צוות MTV אירופה בשיתוף עם תחנת הרדיו 99 אסקייפ.
 
המשנה למנכ"ל פלאפון, גיל שרון, מבהיר: "לא לקחנו כמו סלקום או כמו כפר המוזיקה של קוקה קולה חוף אחד לפעילות, אלא מיתגנו את כל העיר. לכל מקום שתגיע אליו באילת, תקבל  תחושה של אסקייפ".
 
כזכור, השבוע הודיעו שתי חברות הסלולר הנוספות: סלקום ופרטנר על השקעותיהן בפעילות הקיץ לנוער. לדברי שרון, "היתרון שלנו הוא שאנחנו לא צריכים להביא את הצעירים לפעילויות שלנו, בגלל שכח המשיכה של אילת נמצא שם באופן טבעי.".
 
את הפעילות יגבה קמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי-ורשבסקי/Grey.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...