ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
אסם בקמפיין למיונס 9 אחוז שומן
בחברה מנסים לעורר את קטגורית המיונז הרדומה עם נתונים מפתיעים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
7/7/2004 12:56
חברת אסם יוצאת בקמפיין למיונס 9% שומן – המיונז  החדש שהשיקה החברה לאחרונה, בהשקעה של כ-3.5 מיליון שקלים.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם / BBDO, הוא תחת הסיסמה: "רק 9% שומן, והטעם מצוין" ויכלול טלוויזיה, רדיו, פעילות קד"מ וקמפיין מותאם למגזר הרוסי.
 
סרטון הפרסומת כולל 5 עובדות מפתיעות הקשורות למיונז בהן: מיונז רגיל מכיל 65% שומן ומיונז לייט מכיל כ- 30% שומן.
 
מסקרים שערכה החברה עולה כי למרות שלמעלה מ-80 אחוזים ממשקי הבית משתמשים במיונז, הצרכן הישראלי אינו ער לתכולת הקלוריות ואחוזי השומן המצויים במוצרים הקיימים בשוק.
 
שוק המיונז בישראל מוערך בכ- 70 מיליון שקלים (על-פי נתוני נילסן 2003). קטגוריית המיונז רדומה ורשמה בשנה האחרונה גידול של אחוז אחד בלבד במונחים כספיים. 72 אחוז מהמכירות הן של מיונז רגיל והשאר של מיונז לייט.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...