 |
חברת אסם יוצאת בקמפיין למיונס 9% שומן – המיונז החדש שהשיקה החברה לאחרונה, בהשקעה של כ-3.5 מיליון שקלים. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם / BBDO, הוא תחת הסיסמה: "רק 9% שומן, והטעם מצוין" ויכלול טלוויזיה, רדיו, פעילות קד"מ וקמפיין מותאם למגזר הרוסי. סרטון הפרסומת כולל 5 עובדות מפתיעות הקשורות למיונז בהן: מיונז רגיל מכיל 65% שומן ומיונז לייט מכיל כ- 30% שומן. מסקרים שערכה החברה עולה כי למרות שלמעלה מ-80 אחוזים ממשקי הבית משתמשים במיונז, הצרכן הישראלי אינו ער לתכולת הקלוריות ואחוזי השומן המצויים במוצרים הקיימים בשוק. שוק המיונז בישראל מוערך בכ- 70 מיליון שקלים (על-פי נתוני נילסן 2003). קטגוריית המיונז רדומה ורשמה בשנה האחרונה גידול של אחוז אחד בלבד במונחים כספיים. 72 אחוז מהמכירות הן של מיונז רגיל והשאר של מיונז לייט.
|
 |
 |
 |
 |
|
|