ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
נטורל פורמולה מרחיבה את קטגוריית השמפו
משיקה סדרת מוצרים לטיפוח השיער ויוצאת בקמפיין בהיקף 600 אלף דולר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
7/7/2004 12:31
נטורל פורמולה משיקה  סדרה חדשה של מוצרים לטיפוח השיער, הכוללת מספר סוגי שמפו ומרככים - עם וללא שטיפה - בבקבוקים עם משאבה.
 
ההשקה תגובה בקמפיין טלוויזיה ועיתונות, באמצעות משרד הפרסום גליקמן- נטלר- סמסונוב , בהשקעהשל כ-600 אלף דולר.
 
את הקמפיין מובילות יעל גולדמן, שירה כצנלבוגן ונופית שבח, תחת הסיסמה "Its all in your head", שהובילה גם את הקמפיין הקודם של החברה למוצרי הלחות לשיער.
 
לדברי סמנכ"ל השיווק של החברה, איריס שטרסמן, "נטורל פורמולה כסדרה מתמחה מיצבה את המרכך כאחראי האמיתי למראה השיער. המסר המלווה את המהלך הנוכחי הוא – לחפוף את השיער בשמפו זה בסיסי, אך להשתמש במרכך זה משהו מיוחד".
 
יצוין כי קטגוריית השמפו והמרכך מגלגלת כ-350 מיליון שקלים בשנה ובמסגרת זו נמכרים כ-30 מיליון מוצרים ביחס של 1:3 בין השמפו למרכך (בהתאמה).
 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...