ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
פרוקסימיטי תפעל גם ביפן
לקוחות הסוכנות בישראל יהנו מיחסי גומלין עם השוק היפני
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
7/7/2004 11:21
רשת פרוקסימיטי, רשת סוכנויות הדיירקט של BBDO Worldwide, הרחיבה את פריסתה גם ליפן.
 
לרשת 41 סוכנויות בעולם, לרבות ישראל, העוסקות בתחום השיווק הישיר. כל סוכנות פועלת כגוף עצמאי ובמקביל מקיימת יחסי גומלין עם הסוכנויות האחרות.
 
יו"ר דאטה פרו פרוקסימיטי - סוכנות פרוקסימיטי בישראל -  עודד רוזן, מסר שלפתיחת הסניף ביפן יש חשיבות רבה ללקוחות החברה בישראל, בגלל רצונן של חברות ישראליות להכיר את השוק היפני וללמוד מהחזון השיווקי ששוק זה מוביל בתחומים רבים.
 
עם לקוחות החברה בישראל נמנים: רשת שופרסל, קווי זהב, אל-על, חוגלה-קימברלי, גרבר, מי עדן,  רשות הדואר, מפעל הפיס, בנק המזרחי ואחרים.
 
יצוין כי פרוקסימיטי היא חלק מסוכנות הפרסום הבינלאומית BBDO, שהיא סוכנות הפרסום השלישית בעולם, עם 328 סניפים ב76- מדינות. BBDO היא חלק מקבוצת אומניקום - רשת התקשורת והפרסומת השיווקית הגדולה בעולם.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...