 |
רשת פרוקסימיטי, רשת סוכנויות הדיירקט של BBDO Worldwide, הרחיבה את פריסתה גם ליפן. לרשת 41 סוכנויות בעולם, לרבות ישראל, העוסקות בתחום השיווק הישיר. כל סוכנות פועלת כגוף עצמאי ובמקביל מקיימת יחסי גומלין עם הסוכנויות האחרות. יו"ר דאטה פרו פרוקסימיטי - סוכנות פרוקסימיטי בישראל - עודד רוזן, מסר שלפתיחת הסניף ביפן יש חשיבות רבה ללקוחות החברה בישראל, בגלל רצונן של חברות ישראליות להכיר את השוק היפני וללמוד מהחזון השיווקי ששוק זה מוביל בתחומים רבים. עם לקוחות החברה בישראל נמנים: רשת שופרסל, קווי זהב, אל-על, חוגלה-קימברלי, גרבר, מי עדן, רשות הדואר, מפעל הפיס, בנק המזרחי ואחרים. יצוין כי פרוקסימיטי היא חלק מסוכנות הפרסום הבינלאומית BBDO, שהיא סוכנות הפרסום השלישית בעולם, עם 328 סניפים ב76- מדינות. BBDO היא חלק מקבוצת אומניקום - רשת התקשורת והפרסומת השיווקית הגדולה בעולם.
|
 |
 |
 |
 |
|
|