ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
רשתות השיווק הפרטיות מתרחבות
יפתחו למעלה מ-20 סניפים תוך שנה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יעל גרוס
7/7/2004 7:50
נמשכת ההתרחבות של רשתות השיווק הפרטיות למזון. על-פי סקירה שערכה במיוחד עבור מעריב חברת צ'מנסקי בן-שחר ושות', הרשתות הפרטיות שנסקרו יפתחו בשנה הקרובה יותר מ-20 חנויות בשטחי מסחר כוללים של יותר מ-60,000 מ"ר.
 
רשת טיב טעם צפויה לפתוח 3 חנויות בערים חיפה, ראשון-לציון והרצליה. רשת רמי לוי שיווק השיקמה צפויה לפתוח 4 חנויות: בית-שמש, ביתר-עילית, מבשרת-ציון ומישור-אדומים. רשת קו אופ ירושלים - שאמנם אינה בבעלות פרטית, אלא בבעלות אגודה שיתופית, אך נחשבת רשת קטנה - צפויה לפתוח סניף באזור מודיעין ושני סניפים נוספים בירושלים.
 
רשת ויקטורי צפויה לפתוח סניפים בשדרות ובגדרה. חביב צפויה לפתוח סניף בנתניה. רשת חצי חינם תפתח סניף גדול (כ-8,000 מ "ר) בראשון-לציון, ורשת סופר רמה תיכנס לרעננה עם סניף גדול בשטח כ-3,000 מ "ר.אזור השרון,שבעבר לא כלל כמעט רשתות פרטיות, הופך לתחרותי מאוד.
 
לאחרונה נכנסה לאזור רשת יד יצחק, שפתחה סניף בכפר-סבא. רשת ברכת הארץ תפתח שני סניפים בריכוזים חרדיים באלעד ובבני-ברק. גם רשתות אחרות צפויות לפתוח סניפים נוספים.
 
"תהליך הפיתוח המואץ של הרשתות הפרטיות ימשיך בשנה הקרובה", אומר תמיר בן-שחר, מנכ"ל משותף בצ' מנסקי בן-שחר ושות'. "מרביתן מנסות לפעול בזירת המחיר הנמוך עם רווח גולמי סביב 15%, לעומת הרשתות הגדולות ששומרות על רווח גולמי של כ-20% ויותר גם בחנויות המוזלות. המרווח הנמוך של הרשתות הפרטיות מייצר להן איומים עסקיים ".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...