 |
חברת הנקל סוד, יוצאת בקמפיין פרסום לאבקת הכביסה "פרסיל כדוריות הניקיון", בהיקף של כ-4 מליון שקלים. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם/BBDO, יכלול סרטון טלוויזיה ופעילות קידום מכירות, תחת הסיסמה: "פרסיל - כי רק מה שנקי מבפנים נקי מבחוץ". מנהלת שיווק דטרגנטים בהנקל סוד, שרון סמרי, מסרה כי "בחברה רואים חשיבות גבוהה בהשקעה במותג באמצעות הרחבת סדרת המוצרים, שיפור המוצרים הקיימים ותמיכה שיווקית רחבה". מנתוני החברה עולה כי נתח השוק של המותג עלה בחודש מאי ל- 15.3 אחוז, והוא מוצב במקום השני בתחום מוצרי הכביסה. "אריאל" הוא המותג הראשון עם נתח שוק של 21.7 אחוז (אי.סי. נילסן מאי 2004). עוד נמסר כי שוק מוצרי הכביסה בארץ נאמד בכ- 308 מיליון שקלים בשנה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|