ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
הריבוע הכחול מעוניינת בחרדים: תסב 10 סניפים ל"שפע שוק"
למרות הנסיונות לחדור לשוק החרדי, מרבית האוכלוסיה החרדית קונה מזון בצרכניות בבעלות חרדים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יעל גרוס
6/7/2004 8:53
רשת הריבוע הכחול קיבלה החלטה אסטרטגית לחזק משמעותית את הרשת החרדית שפע שוק, כך נודע למעריב. בעקבות ההחלטה יוסבו כ‭10-‬ חנויות של קו-אופ וסופר סנטר לחנויות שפע שוק, שיוקצו למגזר החרדי. לפי הערכות בענף, את ההחלטה לחזק את הרשת החרדית מוביל שולם פישר, המחזיק במניות ברשת.

שלוש רשתות שיווק המזון הגדולות בארץ מחזיקות כל אחת ברשת שיווק חרדית משלה. הריבוע הכחול, כאמור, מחזיקה בשפע שוק, שופרסל מחזיקה בזול למהדרין, ואילו רשת קלאבמרקט מחזיקה בזול פה. 

עם כניסת זול פה לשוק - המתופעלת בידי מנהלים חרדים, שמחזיקים בזיכיון ל‭3-‬ סניפים של הרשת - החלה "מלחמת שיווק" בשוק החרדי, אך היא שככה. חשוב לציין שלמרות נסיונות רשתות השיווק הגדולות להרחיב את נתח השוק שלהן במגזר החרדי, מרבית האוכלוסיה החרדית קונה את המזון בצרכניות שנמצאות בבעלות חרדים. הריבוע הכחול מונה כיום 163 סניפים ונמצאת בתהליך של כינוס מותגים, שבמהלכו יצומצמו מותגי הרשת ל‭3-‬ בלבד: סופר סנטר, שפע שוק ומגה. לא ניתן היה להשיג את תגובת הרשת לידיעה.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...