ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קרוקר בקמפיין למבצע הקיץ
תשקיע מיליון שקלים ותשיק את ספינת crocker party cruise
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
5/7/2004 10:47
רשת האופנה קרוקר תשקיע כמיליון שקלים בפעילות הקיץ שתכלול מבצע תחת הסיסמה: "גרד לך פרס".
 
במסגרת המבצע, יוכלו לקוחות שירכשו בסכום הגבוה מ-429 שקלים לזכות בפרסים בהם: שוברי קנייה, חולצות וכן 10 כרטיסי הפלגה זוגיים למסיבת הקיץ של קרוקר בספינת crocker party cruise, שתפליג לאיי נאפה.
 
את המבצע יגבה קמפיין פרסום בטלוויזיה ובעיתונות, במצעות משרד הפרסום עופר&הרץ.

רשת האופנה קרוקר, בבעלות אתי ודוד לוי, משווקת את מוצריה ב-20 סניפים בפריסה ארצית, בארבעה סניפים נוספים בחו"ל וכן בחנויות המובחרות.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...