ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
אסקייפ בקמפיין למכשיר חדש
400 אלף דולר הושקעו בקמפיין למכשיר חדש עם פלאש לצילום בחושך
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
1/7/2004 12:27
Esc מעלה קמפיין טלוויזיה להשקת מכשיר Samsung 640  - בעל צג צבעוני, מצלמה ופלאש לצילום בחושך.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי, יימשך כשבועיים בהשקעה של 400 אלף דולר.
 
בסרטון מופיעה המנהרה הצבעונית של Esc לאחר שכיבו בה את האור. גיל קופטש, המקריין גם את הפרסומת הזו, ממליץ לצופים לרכוש את המכשיר החדש תחת הסיסמה "ככה תוכלו גם לפחד וגם לצלם את עצמכם מפחדים".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...