ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קרליין ממתגת את סדרת הבישום ME
החברה תעלה קמפיין בכיכובה של הדוגמנית לירז מסילתי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
1/7/2004 10:14
חברת קרליין יוצאת במיתוג מחודש לסדרת הבישום והטיפוח ME, בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקלים.
במסגרת זו, תתווסף סדרת מוצרים חדשה הכוללת: בושם, קרם גוף ודאודורנט – בשלושה ניחוחות שונים.
 
את המהלך יגבה קמפיין, באמצעות משרד הפרסום אקספרט, שיכלול סרטון טלוויזיה ופעילות קד"מ. בסרטון מככבת הדוגמנית לירז מסילתי, שכזכור נבחרה לאחרונה מתוך עשרות דוגמניות בינלאומיות, כפרזנטורית של החברה.
 
סמנכ"ל לשיווק, איריס שטרסמן, מסרה כי"מדובר במהלך אסטרטגי שבו לראשונה מתחברת סדרת הבישום ME למותג קרליין, מתוך רצון להיזון הדדי, בין האפיל הסקסי והחושני של הבושם, ליתר מוצרי האיפור והטיפוח של החברה".
 
שוק הבישום לנשים בארץ, מוערך בכ-230 מיליון שקל, המהווים כ-58 מכלל תחום הבישום.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...