 |
חברת קרליין יוצאת במיתוג מחודש לסדרת הבישום והטיפוח ME, בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקלים. במסגרת זו, תתווסף סדרת מוצרים חדשה הכוללת: בושם, קרם גוף ודאודורנט – בשלושה ניחוחות שונים. את המהלך יגבה קמפיין, באמצעות משרד הפרסום אקספרט, שיכלול סרטון טלוויזיה ופעילות קד"מ. בסרטון מככבת הדוגמנית לירז מסילתי, שכזכור נבחרה לאחרונה מתוך עשרות דוגמניות בינלאומיות, כפרזנטורית של החברה. סמנכ"ל לשיווק, איריס שטרסמן, מסרה כי"מדובר במהלך אסטרטגי שבו לראשונה מתחברת סדרת הבישום ME למותג קרליין, מתוך רצון להיזון הדדי, בין האפיל הסקסי והחושני של הבושם, ליתר מוצרי האיפור והטיפוח של החברה". שוק הבישום לנשים בארץ, מוערך בכ-230 מיליון שקל, המהווים כ-58 מכלל תחום הבישום.
|
 |
 |
 |
 |
|
|