ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
"אותות" החדש יופץ השבוע
גדי שמשון: "לא נהיה מגזין של תנשק לי ואנשק לך"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
29/6/2004 13:35
השבוע יופץ הגיליון הראשון של המגזין "אותות" במתכונתו החדשה. המגזין, היוצא לאור מזה 29 שנים, עבר עיצוב מחדש בניצוחו של הפרסומאי יוסי למל . בנוסף, מונה גדי שמשון לעורך העיתון לצד רעיה נבו.

לדברי שמשון, השינוי במגזין הוא לא רק חיצוני. "מבחינה תכנית, אנו מסירים את הכפפות ועוסקים בתוכן יותר לעומק",הוא מסביר. "נעשה פחות חשבון לגורמים הפועלים מסביב ונפרסם ביקורת נוקבת. לא נהיה מגזין של תנשק לי ואנשק לך".

הגיליון המחודש הראשון, ייקרא "אותות כחול", כאשר את החסות על צבע עטיפת הגיליון קיבלה חברת פלאפון. הפרסומאי משה גאון אף יפרסם מאמר דיעה בגיליון בו הוא עונה למקטרגים בנוגע למיתוג החדש של פלאפון.

לצד כותבים מהתעשייה עצמה, כגון: גדעון עמיחי ויונתן שם אור, ימשיכו להתפרסם המדורים המוכרים בהם: איש השיווק המוביל של החודש והפרסומת הטובה ביותר לדעת המפרסמים

את יציאת המגזין מגבה קמפיין פרסום בעיתונות, באנמצעות משרד הפרסום למל-כהן.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...