 |
אנרג'י מקבוצת שטראוס עלית מעלה לאוויר קמפיין טלוויזיוני ראשון לחטיפי הדגנים 'אנרג'י דרים', בהיקף של 2 מיליון שקלים. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey, יימשך כשלושה שבועות. בסרטון, יופיעו חבורת רקדנים מעופפים, שכיכבו בעבר בסרטונים לדגני 'אנרג'י מיקס'.
מנכ"ל אנרג'י, מוטי כהן אומר לnrg כי החברה מתכוונת להשיק מדי רבעון טעמים נוספים בסדרה. כהן הוסיף כי מאמין שהמותג יגיע תוך פחות משנתיים ל- 30 אחוז מנתח שוק דגני הבוקר המשפחתיים מנתוני נילסן לחודש מאי עולה כי המותג תופס נתח שוק של 25 אחוז בקטגוריית הדגנים עם המילוי, ונתח של כ- 20 אחוזים מסך שוק הדגנים המשפחתיים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|