ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין טלוויזיה ראשון ל-'energy dreams'
בכוונת החברה להשיק מדי רבעון טעמים נוספים ולהחזיק ב-30 אחוז מנתח השוק
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
29/6/2004 11:24
אנרג'י מקבוצת שטראוס עלית מעלה לאוויר קמפיין טלוויזיוני ראשון  לחטיפי הדגנים 'אנרג'י דרים', בהיקף של 2 מיליון שקלים.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey, יימשך כשלושה שבועות.  בסרטון, יופיעו חבורת רקדנים מעופפים, שכיכבו בעבר בסרטונים לדגני 'אנרג'י מיקס'.

מנכ"ל אנרג'י, מוטי כהן אומר לnrg כי החברה מתכוונת להשיק מדי רבעון טעמים נוספים בסדרה. כהן הוסיף כי מאמין שהמותג יגיע תוך פחות משנתיים ל- 30 אחוז מנתח שוק דגני הבוקר המשפחתיים
 
מנתוני נילסן לחודש מאי עולה כי המותג תופס נתח שוק של 25 אחוז בקטגוריית הדגנים עם המילוי, ונתח של כ- 20 אחוזים מסך שוק הדגנים המשפחתיים.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...