ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קולון משיקה ג'ל כביסה משופר
ההשקה תגובה בקמפיין פרסום; קולון תופסת 14 אחוז משוק נוזלי הכביסה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
29/6/2004 10:55
חברת רקיט בנקיזר, יצרנית אבקת הכביסה קולון, משיקה את קולון ג'ל עם נוסחה משופרת. ההשקה, בהשקעה של 400 אלף דולר, תגובה בקמפיין פרסום, באמצעות משרד הפרסום צרפתי שטרנשוס זמיר  Euro RSCG.
 
מנתוני נילסן עולה כי המותג, שהושק בחודש ינואר, תופס 14 אחוז מנתח שוק נוזלי הכביסה, המוערך בכ-30 מיליון שקלים בשנה.
 
מנהלת השיווק ברקיט בנקיזר, הילה בז'יז'ינסקי, מסרה כי: "היעד לבסס את קולון החדשה כמספר 2 חזק בשוק אכן הצליח ונוצר בידול, המעניק ערך מוסף אמיתי לצרכן".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...