 |
חברת רקיט בנקיזר, יצרנית אבקת הכביסה קולון, משיקה את קולון ג'ל עם נוסחה משופרת. ההשקה, בהשקעה של 400 אלף דולר, תגובה בקמפיין פרסום, באמצעות משרד הפרסום צרפתי שטרנשוס זמיר Euro RSCG. מנתוני נילסן עולה כי המותג, שהושק בחודש ינואר, תופס 14 אחוז מנתח שוק נוזלי הכביסה, המוערך בכ-30 מיליון שקלים בשנה. מנהלת השיווק ברקיט בנקיזר, הילה בז'יז'ינסקי, מסרה כי: "היעד לבסס את קולון החדשה כמספר 2 חזק בשוק אכן הצליח ונוצר בידול, המעניק ערך מוסף אמיתי לצרכן".
|
 |
 |
 |
 |
|
|