ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
מרצדס מכרה 60 כלי רכב מסחריים בשבוע הראשון להשקה
היקף המכירה למעלה מ-12 מיליון שקל. מרצדס הרחיבה השנה את מגוון הדגמים המוצעים ללקוחות בתחום המסחרי ומציגה אסטרטגיה שיווקית חדשה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
טל פמסון
29/6/2004 9:09
כלמוביל, יבואנית דגמי מרצדס לישראל, אשר השיקה לפני כשבוע את דגמי המסחריות לשנת 2005, מדווחת על מכירת 60 כלי רכב מסחריים בשבוע הראשון לשיווק. היקף המכירה למעלה מ- 12 מיליון שקל.
 
במהלך שבוע זה, אשר כלל אירוע מכירות עבור לקוחות החברה, הציעה כלמוביל מגוון פתרונות ייעודיים למגוון צרכים בהם כלי רכב לנכים, מוניות, הסעות, הובלת סחורות והובלה בקירור. עיקר הדגמים שנמכרו כוללים את רכבי SPRINTER בדגמי 313, 316 באפליקציות של מוניות ואוטובוסים זעירים ו- SPRINTER 413 ו- 416 באפליקציות של רכבי עבודה ואוטובוסים. וכן, דגמי ה- VITO  וה- VIANO החדשים באפליקציות של רכבי נוסעים.
 
מרצדס הרחיבה השנה את מגוון הדגמים המוצעים ללקוחות בתחום המסחרי ולראשונה מציגה אסטרטגיה שיווקית חדשה בחטיבת המסחריות: פנייה מכוונת לקוח. במסגרת זו השיקה החברה את  "One Stop Shop Solution" - התאמת חבילת פתרונות מלאה ללקוח, הכוללת תחת קורת גג אחת טרייד אין, חבילות מימון, הסכמי אחזקה והתאמת מגוון מפרטי רכב בהתאם לדרישות הלקוחות.
 
מנהל שיווק מסחריות בחטיבת מרצדס, דני ורדי,  מציין כי נתוני מכירות אלה, הינם שלב ראשון בפיתוח כלים חדשים של החברה, אשר יענו על צרכי שוק המסחריות המתפתח, הדורש אמינות ואיכות והתאמה ממוקדת ומקצועית של אפליקציות הנדרשות על ידי הלקוח. 

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...