ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
לראשונה: מוצרי משק צוריאל במעדניות
החברה פיתחה מוצרים למכירה לפי משקל, בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
רונית מורגנשטרן
29/6/2004 9:00
משק צוריאל, יצרנית מוצרי חלב צאן, מוצרי סויה ותחליפי חלב, נכנסת לראשונה לתחום המעדניות, בשלב זה ברשתות הפרטיות חצי חינם, טיב טעם וחביב.
 
משק צוריאל שיווקה עד כה את מוצריה באריזות ממותגות במדפי המקררים. החברה, שבשליטת אשר צוריאל, פיתחה סדרת מוצרים חדשים למכירה לפי משקל לקראת הכניסה למעדניות, בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקל.
 
לדברי אשר צוריאל, מדובר ב-8 מוצרים חדשים, ובהם פטה כבשים מעודנת בגוש או למריחה, ברינזה מעודנת, בולגרית 16% ו-5%, וגבינת שמנת מעודנת לחיתוך. החברה מנהלת מגעים להכנסת מוצריה גם למעדניות הרשתות הגדולות.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...