 |
/images/archive/gallery/117/457.jpg סמליל הוטנט
 |
|
שירות המסרים המיידיים של הוט: נשלחו יותר מ8- מיליון הודעות |
|
בתוך כך, הוט טלקום, חברת הטלפוניה של הוט, עדיין לא החליטה מי יהיה ספק התשתית הראשי שלה |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
אמיר טייג 25/6/2004 10:02 |
|
|
|
|
 |
הוט רושמת בימים אלה הצלחה שקטה בהשקתו של שירות ההודעות המיידיות שלה: "הוט-טוק." אף על-פי שהשירות עדיין לא פורסם ברבים, במהלך סוף השבוע האחרון נרשמו כ2.5- מיליון הודעות מיידיות ביישום האינטראקטיבי החדש שמציעה חברת הכבלים, ומאז תחילת הפעלת היישום, לפני מעט יותר משבוע, נרשמו מעל 8 מיליון הודעות מיידיות. שירות הוט-טוק מאפשר ללקוחות הכבלים לשלוח זה לזה הודעות מיידיות (IM) על גבי מערכת הדומה לתוכנות המסרים המיידיים (מסנג'ר) המקובלות באינטרנט. היישום החדש עדיין לא עולה כסף למשתמש, אך בהוט בוחנים אפשרות לגבות עבורו תשלום קבוע, או לחייב בתשלום עבור כל מסר - בדומה לגבייה עבור .SMS בתוך כך, הוט טלקום, חברת הטלפוניה של הוט, עדיין לא החליטה מי יהיה ספק התשתית הראשי שלה. בתום ישיבה בת 4 שעות, שנערכה ביום רביעי, ביקשו חברי דירקטוריון הוט טלקום ממנכ"ל הוט, רם בלינקוב, לבצע מקצה שיפורים מול שתי הקבוצות המתמודדות: הקבוצה של נורטל הקנדית ובינת המקומית, והקבוצה של לוסנט האמריקנית ונטקום הישראלית. בלינקוב יגיש את תוצאות מקצה השיפורים לדירקטוריון במהלך השבוע הבא. ההערכות הן כי בשלב הנוכחי, מסתמנת כבר קבוצה עדיפה, אך הדירקטוריון מבקש פרטים נוספים לפני שיכריז על זהותה. הוט טלקום צפויה להתחיל במתן שירותי טלפוניה כלל-ארציים החל בחודש דצמבר השנה. היקף המכרז נאמד ב100- מיליון דולר, אשר יתפרסו על פני תקופה של כ5- שנים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|