ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
חרש קרמיקה תשווק את מוצרי המותג הגרמני steuler
את הפעילות יגבה קמפיין פרסום שיציג את הקולקציה החדשה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
24/6/2004 15:37
חברת חרש קרמיקה משיקה קו מוצרים חדש הכולל בין היתר: אריחים בעיצוב ALESSI, דגמי אנדי וורהול, JOOP!, ומוצרים נוספים תחת מותג steuler הגרמני.
 
לדברי פול הלדנס, נשיא steuler העולמי, "הקולקציה נבחרה תוך התחשבות בטעם הישראלי". הלדנס הוסיף כי הוא מקווה שהצלחת המכירות בישראל תהיה דומה לזו שבאירופה.
 
את הפעילות השיווקית יגבה קמפיין פרסום, באמצעות משרד הפרסום PROPAGANDA. הקמפיין יימשך כחודש ויכלול שילוט חוצות, עיתונות מקומית ומקצועית, דיוור ישיר לקהל המקצועי וטיפול בנקודות המכירה בחנויות הרשת.
 
יש לציין כי תקציב הפרסום השנתי של החברה, מוערך בכ-400 אלף דולר.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...