 |
חברת חרש קרמיקה משיקה קו מוצרים חדש הכולל בין היתר: אריחים בעיצוב ALESSI, דגמי אנדי וורהול, JOOP!, ומוצרים נוספים תחת מותג steuler הגרמני. לדברי פול הלדנס, נשיא steuler העולמי, "הקולקציה נבחרה תוך התחשבות בטעם הישראלי". הלדנס הוסיף כי הוא מקווה שהצלחת המכירות בישראל תהיה דומה לזו שבאירופה. את הפעילות השיווקית יגבה קמפיין פרסום, באמצעות משרד הפרסום PROPAGANDA. הקמפיין יימשך כחודש ויכלול שילוט חוצות, עיתונות מקומית ומקצועית, דיוור ישיר לקהל המקצועי וטיפול בנקודות המכירה בחנויות הרשת. יש לציין כי תקציב הפרסום השנתי של החברה, מוערך בכ-400 אלף דולר.
|
 |
 |
 |
 |
|
|