 |
חברת פלאפון יוצאת בקמפיין טלוויזיה חדש למותג אסקייפ , תחת הכותרת "מה אפשר לעשות עם רבע מליון לקוחות?"
הסרטון, שישודר במשך שבועיים בהשקעה של 500 אלף דולר באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי &ורשבסקי Grey, עשוי בטכניקה המשלבת דמויות אמיתיות, שעליהם מולבשת אנימציה צבעונית בסגנון עבודות האומנות של הצייר רוי ליכטנשטיין. בסרטון, מוצגות סיטואציות הומוריסטיות ברוח המותג כגון: רבע מיליון צעירים, הנקראים לבצע משימות "טריוויאליות" כמו להחליף נורה בתחנת חלל.
סמנכ"ל השיווק בפלאפון, ניר שטרן, מסר כי "שנה וחצי מיום ההשקה ולמעלה מרבע מליון צעירים הצטרפו לאסקייפ.". שטרן הוסיף כי בימים אלו חוגגת החברה את הצטרפותו של הלקוח ה- 290,000. "הקמפיין שיעלה בימים אלו, הוא הדרך שלנו להגיד : גדלנו, הצלחנו".
|
 |
 |
 |
 |
|
|