/images/archive/gallery/127/603.jpgסליו. אופנת גברים
צילום: ארכיון מעריב
רשת האופנה סליו תשקיע חצי מיליון דולר בארבעה סניפים חדשים
במהלך השנתיים הקרובות תכפיל הרשת את סניפיה. השבוע נפתחה חנות העודפים של הרשת בפאור סנטר ONE באשדוד
דפדף בכלכלה
טל פמסון 24/6/2004 11:09
רשת האופנה הצרפתית celio, המתמקדת באופנת גברים, מרחיבה את פעילותה בארץ. במהלך השנה הקרובה יפתחו 4 סניפים חדשים בהשקעה של כחצי מיליון דולר, ובמהלך השנתיים הקרובות תכפיל הרשת את סניפיה. מטרתה הסופית של החברה היא להפעיל כ- 14-18 סניפים ברחבי הארץ.
השבוע נפתחה חנות העודפים של הרשת בפאור סנטר ONE בכניסה הדרומית לאשדוד (עד הלום). זהו הסניף התשיעי ברשת החנויות והראשון באזור הדרום. החברה בחרה לפתוח את סניף העודפים בפאור סנטר ONE מכיוון שהמקום עבר לאחרונה שדרוג עיצובי, הורחבה הפעילות לכל המשפחה כמעט בכל ימות השבוע ובקרוב יפתחו חנויות חדשות מובילות בתחומן במטרה להעצים את חווית הקניות והבילוי לכל המשפחה בקומפלקס הייחודי.
לרשת celio העולמית 300 נקודות מכירה בצרפת ו-100 נוספים באירופה. הזכיון בארץ בבעלות פישמן רשתות. החברה מעידה כי היא ממשיכה את האסטרטגיה הבינלאומית למכור מוצרים אופנתיים במחירים נוחים.