/images/archive/gallery/126/829.jpgגון דאל תומאסון, שחקן נבחרת דנמרק.
צילום: AP
ביטוח ישיר מצטרפת ליורו 2004
יוצאת בקמפיין הומוריסטי בעלות של 700 אלף דולר
דפדף בכלכלה
מיטל זדה 23/6/2004 11:02
קדחת משחקי היורו בעיצומה: חברת ביטוח ישיר מצטרפת להמולה עם קמפיין פרסום חוצות חדש ברוח המשחקים.
הקמפיין, בעלות של 700 אלף שקל, יכלול שלטי חוצות, מסכי חוצות אלקטרוניים של רפיד ויז'ן ופרסום באינטרנט שהופק באמצעות שלמור אבנון עמיחי Y&R. בחברה מוסרים כי הפרסומים יעודכנו בהתאם להתפתחויות במשחקים, עם קישורים לסלוגן של החברה "החיים לא תמיד הוגנים..."
בשילוט החוצות יופיעו משפטים כגון: "צרפת גנבה גול בדקה ה-90 ולך גנבו את האוטו בדקה ה-30", "פורטוגל פורצת לרחבת ה-5 ולך פורצים למאזדה-6". בשילוט ובאינטרנט יופיעו הקשרים המתייחסים באופן ישיר לאירועים ספציפיים המתרחשים במשחקי האליפות.
ערן וולף - סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי אמר בנוגע לקמפיין: "הקמפיין הנוכחי ממשיך את קמפיין ההוגנות של ביטוח ישיר תוך שימוש בשפה הומוריסטית והפעם עם שימוש בהקשרים אקטואליים הנוגעים לקהל היעד העיקרי".