ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
ויטה פרי גליל תרחיב את המותג ריצ'
תיכנס לתחום המאפים החצי אפויים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
רונית מורגנשטרן
23/6/2004 9:29
חברת ויטה פרי הגליל מקבוצת 3איי מתכוונת להרחיב את המותג "ריצ'" גם לתחום המאפים החצי אפויים ותתחרה בתחום זה בעיקר בפילסברי ובבונז'ור, כך מסרו גורמים המקורבים לחברה.
 
בויטה מסבירים, כי חברת ריצ' העולמית פועלת בשני תחומים - הקצפת, ומוצרי קינוח מצוננים על בסיס שמנת מתוקה פרווה, תחום בו נחשבת ריצ' לאחת המובילות, ותחום שני - דברי מאפה כמו קרואסונים, עוגיות ועוד - אליו ריצ' הישראלית טרם חדרה.
 
דובר 3איי הכחיש שמועות בדבר מכירת המותג ריצ', שהוא המותג החזק של ויטה פרי הגליל ולדבריו, החברה מתכוונת להשקיע בו ולהרחיבו. עוד הוא מכחיש את הפרסומים בדבר יציאת בעלי חברת 3איי, איאן דיוויס ואביב אלגור, מהשקעותיהם בישראל.
 
מהקבוצה נמסר, כי היא השקיעה עד כה ב-12 מפעלים בישראל, וביצעה 3 אקזיטים בלבד, שהגדול בהם הוא מכירת חלקה בצינורות המזרח התיכון לקבוצת
גאון אחזקות וסמי שמעון, במחיר שהותיר בידיה רווח נכבד וזאת לאחר השבחת החברה.
 
גם מגעים למכירת השליטה ב
פניציה ירוחם לאיש העסקים, דב תדמור, הם לאחר השבחת מפעל הזכוכית, שכמעט נסגר לפני מספר שנים, אז רכשה אותה 3איי. עוד נמסר, כי 3איי מקימה בימים אלה קרן השקעות במפעלי תעשיה בישראל, לכן מגוחך לומר, שהקבוצה יוצאת מהשקעותיה בישראל. המועמד המוביל לניהול הקרן הוא ח"כ אברום בורג.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...