ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
שטראוס-עלית השלימה היציאה מפעילות המותג הפרטי במערב אירופה
התמורה הכוללת ממכירת הפעילויות: 73 מיליון שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
דב ססובר
23/6/2004 9:08
שטראוס עלית השלימה את מהלך היציאה מפעילות בתחום המותג הפרטי במערב אירופה. אתמול הודיעה החברה על השלמת מכירת חברת אקסלה הצרפתית תמורת 37 מיליון שקל לחברת זאור הספרדית. בעקבות העיסקה צפויה עלית לרשום רווח הון של כ-1 מיליון שקל בדוחות הרבעון השני.
 
אקסלה הצרפתית עוסקת בעיקר בייצור, בשיווק ובמכירה של טבלאות שוקולד במותג פרטי. במהלך 2003 ביצעה עלית מהלך רה-ארגון בפעילות
עלית אינטרנשיונל (המרכזת את פעילות החברה בחו"ל). במסגרת זו הוחלט לצאת מתחום המותג הפרטי, הן בתחום הקפה והן בתחום השוקולד, המיוצר עבור רשתות שיווק במערב אירופה - ולהתרכז בפעילות ממותגת.
 
במסגרת מאמצים אלה מכרה לאחרונה החברה את
פורט הבלגית ואת קלוורבלד ההולנדית, הפועלות בתחום מוצרי הקפה הלא ממותגים, תמורת 4.5 מיליון יורו. כעת, עם מכירת אקסלה, הושלם "חיסול" הפעילות בתחום המותג הפרטי באירופה.
 
התמורה הכוללת שתתקבל ממכירת פעילויות המותג הפרטי במערב אירופה (קפה ושוקולד) מסתכמת בכ-73 מיליון שקל. הפעילות הממותגת של עלית בחו"ל הסתכמה ברבעון הראשון ב-212 מיליון שקל, צמיחה של כ-30 אחוז לעומת הרבעון המקביל, והיא הניבה רווח תפעולי של 16 מיליון שקל, ב-45 אחוז יותר מאשר ברבעון המקביל.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...