 |
אסם משדרגת את מותג "עוגות הבית": סדרה של 3 עוגות שטרודל פריך במילויי פירות תושק: תמרים, שזיפים והדרים. כמו כן, משיקה החברה עוגת פרג בחושה. החברה תשקיע בפיתוח סדרת השטרודלים 2.5 מיליון ₪, כאשר להשקה ילווה קמפיין פרסומי בהפקת משרד הפרסום גיתם BBDO. סמנכ"ל השיווק של החברה, איציק צאיג, ציין כי "אסם...ממשיכה מגמה של פיתוח עוגות באיכות ביתית על מדף העוגות הארוזות. לראשונה בישראל, יוכלו הצרכנים לרכוש עוגות שטרודל פריך במילוי פירות, לא רק בקונדיטוריות, אלא גם ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות". מנתוני החברה עולה כי החברה בעלת נתח שוק של כ-48 אחוז בקטגוריית עוגות המדף המוכנות. העוגות תימכרנה באריזות שקופות ובשילוב מכסה רב-פעמי. החברה מסרה כי בקטגוריית העוגות המוכנות, נתח השוק שלה עומד על 47 אחוז.
|
 |
 |
 |
 |
|
|