ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
שלושה נקטרים חדשים ל"פריגת"
בקמפיין שילווה את ההשקה הושקעו 750 אלף שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
22/6/2004 10:50
פריגת משיקה לקיץ סדרה חדשה של נקטרים: תות-פסיפלורה, אננס-בננה ואפרסק-משמש. הטעמים החדשים יופצו במהדורה מוגבלת וילוו בקמפיין פרסום בעיתונות. החברה השקיעה בתהליך הפיתוח ובקמפיין הפרסום כ-750 אלף שקל.
 
צפריר גרנט, מנהל השוק המקומי בפריגת: "טעמי הנקטרים החדשים של פריגת ייחודיים בשוק הנקטרים והינם טעמים אקזוטיים, מסקרנים ומעוררי חושים שנבחרו לאחר מחקרי שוק שפריגת ביצעה. אנו מאמינים כי הנקטרים  החדשים ימשיכו לבסס את מעמדנו בשוק ויהוו חידוש מרענן ללקוחות".
 
מנתוני החברה עולה כי שוק הנקטרים נאמד בכ-180 מיליון ₪ בשנה. מדו"ח נילסן אפריל 2004 (שוק מאורגן - כספי) עולה כי החברה בעלת נתח שוק של 33.8 אחוז בעוד שספרינג בעל 27.4 אחוז ותפוזינה בעלת נתח שוק של 5 אחוזים.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...