פריגת משיקה לקיץ סדרה חדשה של נקטרים: תות-פסיפלורה, אננס-בננה ואפרסק-משמש. הטעמים החדשים יופצו במהדורה מוגבלת וילוו בקמפיין פרסום בעיתונות. החברה השקיעה בתהליך הפיתוח ובקמפיין הפרסום כ-750 אלף שקל.
צפריר גרנט, מנהל השוק המקומי בפריגת: "טעמי הנקטרים החדשים של פריגת ייחודיים בשוק הנקטרים והינם טעמים אקזוטיים, מסקרנים ומעוררי חושים שנבחרו לאחר מחקרי שוק שפריגת ביצעה. אנו מאמינים כי הנקטרים החדשים ימשיכו לבסס את מעמדנו בשוק ויהוו חידוש מרענן ללקוחות".
מנתוני החברה עולה כי שוק הנקטרים נאמד בכ-180 מיליון ₪ בשנה. מדו"ח נילסן אפריל 2004 (שוק מאורגן - כספי) עולה כי החברה בעלת נתח שוק של 33.8 אחוז בעוד שספרינג בעל 27.4 אחוז ותפוזינה בעלת נתח שוק של 5 אחוזים.