 |
קדחת המיתוג מחדש תוקפת גם את flic. המותג בעל קטגוריית המוצרים מפוליפרופילן לתיוק משרדי, ביתי ולחזרה ללימודים, מציג סמליל (לוגו) חדש יחד עם מוצרים חדשים. החדרת הסמליל תעלה לחברה 80 אלף דולר, כאשר הוא מתבסס על הסמל הקיים, בתוספת אייקונים השייכים לעולם התוכן של התחום. טלי מעיין, מנהלת השיווק בחברה, אמרה: "המותג פליק היה תמיד סמן ימני של התחום ועיצוב הלוגו הוא חלק ממהלך שיווקי כולל שמטרתו יצירת בולטות ובידול". במקביל הושקה סדרת מוצרים חדשה הכוללת תיקים, קלסרים רחבים וקופסאות קטלוג.
|
 |
 |
 |
 |
|
|