ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
"פליק" משיקה סמליל חדש
במקביל לסדרת מוצרים לתיוק
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
21/6/2004 11:36
קדחת המיתוג מחדש תוקפת גם את flic.
 
המותג בעל קטגוריית המוצרים מפוליפרופילן לתיוק משרדי, ביתי ולחזרה ללימודים, מציג סמליל (לוגו) חדש יחד עם מוצרים חדשים. החדרת הסמליל תעלה לחברה 80 אלף דולר, כאשר הוא מתבסס על הסמל הקיים, בתוספת אייקונים השייכים לעולם התוכן של התחום.
 
טלי מעיין, מנהלת השיווק בחברה, אמרה: "המותג פליק היה תמיד סמן ימני של התחום ועיצוב הלוגו הוא חלק ממהלך שיווקי כולל שמטרתו יצירת בולטות ובידול".
 
במקביל הושקה סדרת מוצרים חדשה הכוללת תיקים, קלסרים רחבים וקופסאות קטלוג.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...