ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
"און ליין" משיקה מוצרי טיפוח חשמליים של "בייביליס פריז"
שני מיליון שקלים הושקעו בשלושה קמפיינים שונים באמצעות יהושע TBWA
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
21/6/2004 11:10
חברת און ליין משיקה סדרת מוצרי טיפוח חשמליים מבית בייביליס פריז בשלוש קטגוריות: מוצרים קרמיים לעיצוב השיער, מכונות תספורת חשמליות ומסירי שיער. ההשקה תגובה בשלושה קמפיינים שיעלו במהלך חודשי הקיץ לסירוגין באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA בהשקעה כוללת של 2 מיליון שקלים.
 
הקמפיינים יכללו סרטוני טלוויזיה, פרסום במגזיני הנשים (באמצעות אינסרטים) ובעיתונות. מנתוני החברה עולה כי מוצרי בייביליס פריז תופסים נתח שוק של 40 אחוז בשוק מוצרי עיצוב השיער החשמליים לנשים. בשוק מכונות התספורת לגברים, שהנו שוק במגמת התפתחות, המותג מחזיק ברבע מהעוגה ובעקבות השקת הסדרה החדשה המטרה היא להגדיל את נתח השוק ל-35 אחוז. בשוק מסירי השיער החשמליים לנשים, מחזיק המותג בכ-10 אחוז מנתח השוק כיום. החברה מצפה לתפוס עוד השנה 25 אחוז מנתח השוק הזה.
 
דורון גלזר, מנכ"ל און ליין: "עם השקת סדרת המוצרים החדשה לקיץ אנו מתכוונים לחזק את אחיזתנו בשוק המוצרים החשמליים לעיצוב השיער, שוק הנמצא במגמת עלייה מתמדת בישראל במקביל לארה"ב ואירופה".
 
עוד נמצא כי שוק מסירי השיער החשמליים בישראל מגלגל כ-40 מיליון שקל בשנה. כ-100 אלף מסירי שיער חשמליים נמכרו בישראל בשנת 2003. שוק המוצרים החשמליים לעיצוב השיער כולל מייבשי שיער מגלגל כ-90 מיליון שקל בשנה. שוק מכונות התספורות לגברים בישראל מגלגל כ-30 מיליון שקל בשנה.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...