ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
עלות קמפיין "דן" חצי מיליון דולר
רענון הסמליל בוצע על-ידי סטודיו ממי דר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
20/6/2004 18:02
חברת האוטובוסים דן תעלה בימים הקרובים קמפיין חדש בטלוויזיה בהיקף מוערך של חצי מיליון דולר.
 
הקמפיין מציג לראשונה את
הזהות החדשה של החברה, במסגרתו ייצבעו בהדרגה האוטובוסים והתחנות לצבע אחיד, אדום, וירוענן לוגו החברה.
 
ממלא מקום סמנכ"ל השיווק של דן, יוסי ביכלר אמר בנושא: "הקמפיין נועד להציג תחבורה ציבורית אטרקטיבית יותר וכתוצאה לעודד את השימוש בה. הכוונה היא להראות את דן החדשה, לא קואופרטיב מיושן, אלא נותן שירות חדשני, ממוקד לקוח".
 
לדברי יו"ר דן, יורם שרעבי, המהלך המיתוגי מהווה צעד משלים לשינויים המבניים והתפעוליים שהובילה החברה בשנים האחרונות. הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום רגב קויצקי. את רענון עיצוב הלוגו ביצע סטודיו ממי דר.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...