ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
לראשונה בישראל: פרוקטר אנד גמבל מעלה "פרסומת ריחנית"
עלות קמפיין "טיפ" שיעלה לערב אחד וישלב דיוור ישיר בעיתונות וסרטון אינטראקטיבי בטלוויזיה כ-800 אלף שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
אסנת כותן
20/6/2004 15:02
פרוקטר אנד גמבל ישראל, יצרנית אבקת הכביסה "טיפ", תעלה ב-24 ביוני, קמפיין אינטראקטיבי, ראשון מסוגו בישראל, לסדרה החדשה של אבקות הכביסה הריחניות.

הקמפיין יהיה ריחני במלוא מובן המילה ותכליתו הצגת הניחוח של אבקת הכביסה. כ-800 אלף שקל הושקעו בו באמצעות משרד הפרסום
גלר נסיס וחברת קידום המכירות פרומרקט.
 
הקמפיין יוקרן בערב אחד בלבד וישלב בו זמנית, דיוור ישיר בעיתונות, קמפיין טלוויזיוני והעברת מגוון הריחות של אבקת הכביסה באופן מוחשי. בבוקר עליית הקמפיין יצורף לעיתון
מעריב, אינסרט שבו יוטבעו 3 ריחות האבקה. בערב ישודר קמפיין טלוויזיוני, שיניע לפעולה ויצור אינטראקציה אצל הצופים, בין האינסרט, הסרטון וריחות אבקת הכביסה. במסגרת זו יתבקשו הצופים שישתתפו בפעילות, להריח את ריחות האבקה בעלון, להתקשר לתיבת טלמסר ולענות על שאלה המתייחסת לתכני הסרטון ולזכות בפרסים.
 
לדברי ג'ק לוונט, מנהל השיווק של "טיפ" בפרוקטר אנד גמבל ישראל: "מטרתה של הפרסומת הריחנית האינטראקטיבית - הראשונה בישראל - הינה להעביר לצרכנית את תחושת הריח, תחושה שקשה להעביר במודעות בעתונות או בסרטוני פרסומת בטלוויזיה. על אף העובדה שנדרשה כאן השקעה חסרת תקדים בהפקה, אנו מאמינים ששילוב שני המדיומים - טלוויזיה ודיוור ישיר - בצירוף הפעלת 4 חושים (ראיה, מישוש, ריח ושמיעה), נותנים מענה לצורך זה".
 
אבקת הכביסה "טיפ", נרכשה על-ידי פרוקטר אנד גמבל מקונצרן יוניליוור לפני כחצי שנה. נוסחת האבקה שודרגה ו"טיפ החדשה" הושקה מחדש לפני כחודש, כשהיא נשענת על מסר של מגוון ריחות שונים בדומה למרככי כביסה.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...