 |
"אנו מתכננים קצב חדירה מתון לשוק הטלפוניה המקומית, היעד שלנו הוא להחזיק בנתח שוק של כ-12%", כך אמר רם בלינקוב, מנכ"ל חברת הכבלים הוט, שקיבלה רישיון להפעלת רשת טלפון מתחרה לבזק, וצפויה להתחיל בשיווק מסחרי של השירות לקראת סוף השנה. ההערכות הן כי קהל היעד העיקרי של חברת הכבלים יהיה משקי הבית שכבר מחוברים לתשתית הכבלים. יעד נתח השוק של הוט צנוע יחסית, שכן החברה מחויבת לשירות בפריסה כלל-ארצית. יש לציין כי לפי רשיון בזק, מגבלות המונופול החלות לא יוסרו לפני שתאבד כ-15% משוק הטלפוניה. המטרה היא לאפשר לחברת הכבלים לחדור לשוק הטלפוניה הנייחת ולהשתלט על 15% ממנו בתקופה קצרה יחסית. היעד של בלינקוב מעיד כי חברת הכבלים אינה מתכוונת לעבור את הרף הזה, וכך תגרום לשימור המגבלות על בזק. בלינקוב מסביר כי הוט טלקום, חברת הטלפוניה של הוט, מפעילה במסגרת ניסוי כ-1,000 קווי טלפון על גבי הרשת הקיימת. הוא הוסיף כי במהלך השבוע הקרוב תכריז החברה על הקבוצה שתקים את רשת הטלפוניה הארצית על תשתית הכבלים. שתי המתמודדות הן קבוצת נורטל ובינת, וקבוצת לוסנט, סיסקו ונטקום. בשבוע שעבר הודיעה הוט על 6 מינויים חדשים של חברי הנהלה, כחלק מהמיזוג התפעולי בין 3 חברות הכבלים שהחל כבר לפני מספר שבועות. למרות אי-הוודאות לגבי המיזוג המשפטי, החלו מתב, תבל וערוצי זהב להרחיב את שיתוף הפעולה ביניהן ולפעול למיזוג 3 מערכות הגבייה של החברות, מערך המכירות ושירות הלקוחות, וכן איחוד מטות הניהול למשרדי החברה בפתח תקוה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|