ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
אגיס תשקיע במהלך הקיץ מיליון וחצי דולר בפרסום
בסרטונים למוצרי הגנה מיתושים יתלונן זוג יתושים כנגד מוצרי ההגנה של החברה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
17/6/2004 11:35
חטיבת ה- OTC (חטיבת התרופות ללא מרשם) של אגיס יוצאת בסדרת קמפיינים פרסומיים בהשקעה של 750 אלף דולר.
 
בשלב הראשון ישודרו שני סרטוני טלוויזיה וקמפיין בעיתונות למוצרי איתוש, אגיסטן אלוורה ובייבי אגיסטן. הקמפיין עבור אגיסטן אלוורה מוערך בעלות של 320 אלף דולר, כאשר הקמפיין עבור סדרת מוצרי ההגנה מיתושים יעלה כ-380 אלף דולר. ההשקעה בפרסום המותג של התינוקות עומד על 50 אלף דולר.
 
הקמפיין עבור מוצרי ההגנה מיתושים מבוסס על סדרת סרטוני אנימציה קלאסית, בהם נראים זוג יתושים המתלוננים זה באזני זה כי בגלל השימוש במוצר אי אפשר יותר לעקוץ. הקמפיינים הופקו באמצעות משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב, כאשר כרגע מדובר בשלב ראשון בלבד של הקמפיין.
 
בתחילת חודש יולי, יחל גל שני של קמפיינים טלוויזיונים, כאשר גם בהם יושקעו כ-750 אלף דולר נוספים. סך כל ההשקעה של החברה בקמפיינים לקיץ זה יעמוד על כ-1.5 מיליון דולר, כאשר מדובר בהשקעה הגדולה פי שניים וחצי לעומת ההשקעה בשנה קודמת.

שוק דוחי היתושים מגלגל כ-17 מיליון ₪ בשנה, ומתחלק לשלוש קבוצות מוצרים: תכשירים דוחי יתושים למריחה על הגוף, המהווים כ-40 אחוז מהשוק, מכשירים חשמליים (טבליות/נוזלים), המהווים כ-55 אחוז ו-5 אחוז תופסים מוצרים אחרים דוגמת מכשירים החורכים יתושים. מנתוני המכירות של אגיס עולה כי נתח השוק של איתוש 15 אחוז.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...