ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
אשכנזי זלצמן יטפל בתקציב "מניה"
יפרסמו במיליון דולר לשנה את רשת מוצרי הבשר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
17/6/2004 10:50
רשת מעדני מניה שכרה את שירותי משרד אשכנזי זלצמן לטיפול בתקציב הפרסום של הרשת.
 
טל אשכנזי, מבעלי המשרד, אישר את היקף התקציב שעומד על כמיליון דולר לשנה ומסר עוד כי משרדו יטפל בתקציב למגזר הכללי, בעוד שהפנייה למגזר הרוסי תעשה באמצעות משרד הפרסום הכיכר האדומה.
 
הרשת, המתמחה בשיווק מוצרי בשר ונקניק לא כשר ומתחרה ברשת
טיב-טעם, תעלה בקרוב קמפיין למגזר הכללי שמטרתו הגברת המודעות לרשת ומיצובה כרשת בשר ונקניקים איכותיים לציבור החילוני.
 
הפעילות במגזר הרוסי תתמקד יותר בפעילויות קד"מ ופחות בטיפול במודעות, שכן בקרב אוכלוסיית המגזר סוגיית המודעות אינה בעייתית.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...