 |
רשת מעדני מניה שכרה את שירותי משרד אשכנזי זלצמן לטיפול בתקציב הפרסום של הרשת. טל אשכנזי, מבעלי המשרד, אישר את היקף התקציב שעומד על כמיליון דולר לשנה ומסר עוד כי משרדו יטפל בתקציב למגזר הכללי, בעוד שהפנייה למגזר הרוסי תעשה באמצעות משרד הפרסום הכיכר האדומה. הרשת, המתמחה בשיווק מוצרי בשר ונקניק לא כשר ומתחרה ברשת טיב-טעם, תעלה בקרוב קמפיין למגזר הכללי שמטרתו הגברת המודעות לרשת ומיצובה כרשת בשר ונקניקים איכותיים לציבור החילוני. הפעילות במגזר הרוסי תתמקד יותר בפעילויות קד"מ ופחות בטיפול במודעות, שכן בקרב אוכלוסיית המגזר סוגיית המודעות אינה בעייתית.
|
 |
 |
 |
 |
|
|