/images/archive/gallery/115/555.jpgכרטיס לאומי קארד
חברת לאומי קארד מרחיבה מערך כרטיסי האשראי
תשווק את מסטרקארד גם ללקוחות הבנקים האחרים
דפדף בכלכלה
יהודה שרוני 17/6/2004 9:31
הנהלת חברת לאומי קארד החלה אתמול בשיווק כרטיסי מסטרקארד גם ללקוחות הבנקים האחרים - כך נודע למעריב. עד היום שוווקו כרטיסי מסטרקארד אך ורק ללקוחות בנק לאומי. מספר הכרטיסים ששווקו מגיע ל-170 אלף . מתחילת 2004 נוספו 10,000 כרטיסים נוספים. שיווק הכרטיסים נעשה בשלב זה בעיקר במקומות עבודה (כמו חברות היי-טק), אשר עובדיהם מרבים בנסיעות לאירופה.
היתרון העיקרי של כרטיס לאומי מסטרקארד הוא בהסכם הייחודי שיש לחברה עם מסטרקארד העולמי. ההסכם מאפשר לרוכשים במסטרקארד באירופה (במטבע היורו) להמיר מיידית את סכום הרכישה לשקלים מבלי הצורך לבצע קודם לכך המרה לדולר. כך יכול לקוח הקונה באירופה לחסוך עמלת המרה בגובה של מחצית האחוז ולעתים אף יותר.
יתרון זה של הכרטיס הביא בחודשים הראשונים של 2004 לגידול של 40% בהיקף השימושים בו בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. היקף השימוש בכרטיסי לאומי מסטרקארד עומד כיום על 150-100 מיליון שקל לחודש, כשרוב הקניות נעשה באירופה. מנכ"ל לאומי קארד מסר בתגובה לפניית מעריב כי החברה אכן נערכת להגברת השיווק של כרטיסי מסטרקארד, אבל הדבר ייעשה באמצעות פעילות נקודתית.