ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
חברת לאומי קארד מרחיבה מערך כרטיסי האשראי
תשווק את מסטרקארד גם ללקוחות הבנקים האחרים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יהודה שרוני
17/6/2004 9:31
הנהלת חברת לאומי קארד החלה אתמול בשיווק כרטיסי מסטרקארד גם ללקוחות הבנקים האחרים - כך נודע למעריב. עד היום שוווקו כרטיסי מסטרקארד אך ורק ללקוחות בנק לאומי. מספר הכרטיסים ששווקו מגיע ל-170 אלף . מתחילת 2004 נוספו 10,000 כרטיסים נוספים. שיווק הכרטיסים נעשה בשלב זה בעיקר במקומות עבודה (כמו חברות היי-טק), אשר עובדיהם מרבים בנסיעות לאירופה.
 
היתרון העיקרי של כרטיס לאומי מסטרקארד הוא בהסכם הייחודי שיש לחברה עם מסטרקארד העולמי. ההסכם מאפשר לרוכשים במסטרקארד באירופה (במטבע היורו) להמיר מיידית את סכום הרכישה לשקלים מבלי הצורך לבצע קודם לכך המרה לדולר. כך יכול לקוח הקונה באירופה לחסוך עמלת המרה בגובה של מחצית האחוז ולעתים אף יותר.
 
יתרון זה של הכרטיס הביא בחודשים הראשונים של 2004 לגידול של 40% בהיקף השימושים בו בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. היקף השימוש בכרטיסי לאומי מסטרקארד עומד כיום על 150-100 מיליון שקל לחודש, כשרוב הקניות נעשה באירופה. מנכ"ל לאומי קארד מסר בתגובה לפניית מעריב כי החברה אכן נערכת להגברת השיווק של כרטיסי מסטרקארד, אבל הדבר ייעשה באמצעות פעילות נקודתית.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...