ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
חברת דן מתמתגת מחדש
מבצעת מהלך של שינוי תדמיתי, מחליפה את צבעי האטובוסים לאדום ומשנה את הסמליל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
אסנת כותן
16/6/2004 13:04
חברת האוטובוסים
דן עורכת מהלך של שינוי תדמיתי רחב היקף, לראשונה מאז הפכה מקואופרטיב לחברה. במסגרת המהלך יוחלף בהדרגה צבע צי האוטובוסים כולו, וכן התחנות, לאדום. כמו כן, ישונה סמליל החברה.
 
לדברי יו"ר דן, יורם שרעבי, מדובר בצעדים משלימים לשינויים המבניים והתפעוליים שהובילה החברה בשנים האחרונות. מטרתם לשקף את "מעבר החברה מקואופרטיב לגוף עסקי, ולהדגיש את מובילותה, הן ברמת השירות והן בחדשנות הטכנולוגית". שרעבי ציין, כי דן מתכננת להקים בקרוב את מרכז השליטה הראשון בישראל לניהול תחבורה ציבורית כוללת בגוש דן.
 
לדברי מ"מ סמנכ"ל השיווק, יוסי ביכלר, הבחירה בצבע האדום נועדה ליצור מראה אחיד ובולטות בנוף התחבורה הציבורית העירונית. "נוצר צורך, לאחר שנים רבות, לרענן את המותג ואת דימוי החברה בעיני הנוסעים וכלל הציבור, כך שייצג נאמנה את דן של שנות 2000. הוחלט שלא לשנות את הלוגו הקיים, אלא רק להחליף בו כמה אלמנטים, כדי לשמור על ההמשכיות ולא לפגוע בערכיות המותג הוותיק דן, אליו קשורים לא רק נוסעינו הנאמנים אלא גם אנשי דן", אמר.
 
אוטובוס מהצי האדום. "רוצים ליצור בולטות"
1,200 כלי רכב
דן היא חברת התחבורה הציבורית הגדולה בגוש דן. החברה משרתת יותר מחצי מיליון נוסעים ביום בכ-100 קווים, מראשל"צ ועד כפר סבא, ממישור החוף במערב ועד השפלה במזרח וביו"ש. לחברה כ-1,200 כלי רכב. לאחרונה החלה להפעיל קו מיניבוס ראשון. החברה נמצאת בשלבים ראשונים של כניסה לתחום ענף המוניות בגוש דן והיא שותפה בקבוצת ספידן המתמודדת במכרז הרכבת הקלה בת"א.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...