 |
חברת פרוקטר אנד גמבל משיקה בימים אלה סדרה חדשה של חיתולים חד פעמיים - פמפרס SUNRISE, עם מגני ירכיים כפולים וקרם הגנה, למניעת דליפות נוזלים וגרויי עור. בהשקת סדרת החיתולים תשקיע החברה כ-2 מיליון שקל והיא תכלול קמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ופעילות מיתוג וקד"מ רחבה בחנויות. ההשקה תלווה בסיסמה "פמפרס - בוקר טוב עולם". "הסדרה החדשה פותחה על מנת לאפשר לתינוק לישון שנת לילה שלווה יותר - שינה, שעל פי מחקרים רבים בארץ ובעולם, של רופאים ופסיכולוגים התפתחותיים, מסייעת להתפתחות טובה יותר של התינוק", מציין דניאל שבתאי, מנהל השיווק של פמפרס בישראל, "לשם כך, הוכפלו 'מגני הירכיים' והורחבו מדבקות הסגירה על מנת למנוע דליפת נוזלים. בנוסף, פמפרס sunrise, מצויד בקרם הגנה, שתפקידו לשמור על עור התינוק מפני גירויים". שוק החיתולים החד פעמיים בישראל מגלגל 500 מליון שקל בשנה. בחצי השנה האחרונה, הגדיל מותג פמפרס את נתח השוק שלו בלמעלה מ-6 אחוזים, ל-29.4 אחוז, בין היתר בעקבות השקת אריזות הג'מבו המכילות עד 15 חיתולים נוספים והמהוות, כעת, כ-60 אחוז מכלל מכירות המותג. מובילת השוק היא האגיס פרידום המחזיקה בנתח של-33.4 אחוז ממנו. טיטולים פרימיום מחזיק בנתח של 18.6 אחוז, האגיס סופרים ב-8.3 אחוזים ואחרים 10.3 (נילסן, נתח שוק כספי,אפריל 2004).
|
 |
 |
 |
 |
|
|