 |
משקר, מפעילת מכונות המשקה האוטומטיות, תחל בימים הקרובים להציב 600 מכונות משקה בעיצוב חדש בבסיסי צה"ל. העיצוב החדש של מכונות השתייה, עליו מבשרת החברה, הוא חלק מאסטרטגיה שיווקית חדשה שאמורה לחדש את חזות המכונות האוטומטיות. השינוי יתבטא בתמונה של בקבוק ספרייט גדול על חזית המכונה. על פי הערכות משקר העיצוב המחודש יביא לשיפור ניכר בפעילות בפלח שוק זה והיא צופה גידול של 20% במכירות ספרייט במכונות. הפצת מכונות השתייה החדשות תתבצע בשיתוף חברת ש.י.ר.ן (2002), מפעילת השקליות והקנטינות בבסיסי צה"ל. במשקר מאמינים כי המותג ספרייט פונה לקהל של נוער וצעירים, קהל בגילאי 16-25, שבחלקו הגדול נמנים החיילים. לדברי חגית ירושלמי, מנכ"ל משקר: "אנחנו מאמינים כי העיצוב החדשני, המרענן והאטרקטיבי של המכונות האוטומטיות מייצר מפגש של הנאות, חוויה וכיף התואמים את שפת הערכים של קהל היעד".
|
 |
 |
 |
 |
|
|