ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
משקר פורצת לבסיס: תפיץ 600 מכונות שתיה אוטומטיות בצה"ל
המכונות: בעיצוב חדש. משקר: העיצוב המחודש יביא לגידול של 20% במכירות ספרייט במכונות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
טל פמסון
16/6/2004 11:18
משקר, מפעילת מכונות המשקה האוטומטיות, תחל בימים הקרובים להציב 600 מכונות משקה בעיצוב חדש בבסיסי צה"ל. העיצוב החדש של מכונות השתייה, עליו מבשרת החברה, הוא חלק מאסטרטגיה שיווקית חדשה שאמורה לחדש את חזות המכונות האוטומטיות. השינוי יתבטא בתמונה של בקבוק ספרייט גדול על חזית המכונה.
 
על פי הערכות משקר העיצוב המחודש יביא לשיפור ניכר בפעילות בפלח שוק זה והיא צופה גידול של 20% במכירות ספרייט במכונות. הפצת מכונות השתייה החדשות תתבצע בשיתוף חברת ש.י.ר.ן (2002), מפעילת השקליות והקנטינות בבסיסי צה"ל.
 
במשקר מאמינים כי המותג ספרייט פונה לקהל של נוער וצעירים, קהל בגילאי  16-25, שבחלקו הגדול נמנים החיילים. לדברי חגית ירושלמי, מנכ"ל משקר: "אנחנו מאמינים כי העיצוב החדשני, המרענן והאטרקטיבי של המכונות האוטומטיות מייצר מפגש של הנאות, חוויה וכיף התואמים את שפת הערכים של קהל היעד".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...