 |
השחקן יורם חטב יופיע לראשונה בקמפיין פרסומת טלוויזיוני, עבור מחלבת יטבתה.
לאחר שהשקיעה החברה כמיליון שקלים בהשקת קטגוריית הפרישייק, היא תשקיע עוד כ-750 אלף דולר בקמפיין פרסום חדש, למיצים, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R ובכיכובו של חטב.
סרט הפרסומת מבוסס על הטרנד של סדנאות שתיקה (ויפאסנה) בהם שותקים המשתתפים במשך תקופה על מנת להגיע להארה רוחנית. במרכז הסרט מופיע "הגורו", חטב, שביום ה-13 לסדנה מגלה סימנים חזקים של צמא. חטב המיובש, שאמור לשמור על שתיקה, מאבד את סבלנותו וצועק "איפה הפרישייק?"
שלושת הטעמים שהושקו לפני כשלושה שבועות הם מנגו-אפרסק, תות-בננה ותפוז-אננס.
|
 |
 |
 |
 |
|
|