ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
יורם חטב לראשונה בפרסומת טלוויזיונית
יהיה גורו שמאבד את שלוותו בקמפיין של יטבתה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
15/6/2004 13:01
השחקן יורם חטב יופיע לראשונה בקמפיין פרסומת טלוויזיוני, עבור מחלבת יטבתה.

לאחר שהשקיעה החברה כמיליון שקלים בהשקת קטגוריית הפרישייק, היא תשקיע עוד כ-750 אלף דולר בקמפיין פרסום חדש, למיצים, באמצעות משרד הפרסום
שלמור אבנון עמיחי Y&R ובכיכובו של חטב.

סרט הפרסומת מבוסס על הטרנד של סדנאות שתיקה (ויפאסנה) בהם שותקים המשתתפים במשך תקופה על מנת להגיע להארה רוחנית. במרכז הסרט מופיע "הגורו", חטב, שביום ה-13 לסדנה מגלה סימנים חזקים של צמא. חטב המיובש, שאמור לשמור על שתיקה, מאבד את סבלנותו וצועק "איפה הפרישייק?"

שלושת הטעמים שהושקו לפני כשלושה שבועות הם מנגו-אפרסק, תות-בננה ותפוז-אננס.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...