/images/archive/gallery/107/475.jpgמטוס ג'מבו של אל על.
צילום: יוסי אלוני
450 אלף דולר בקמפיין אל על
תעלה שלושה סרטונים באמצעות מק`אן אריקסון
דפדף בכלכלה
מיטל זדה 15/6/2004 11:47
קמפיין חדש של חברת אל על יעלה מחר. עלותו נאמדת ב-450 אלף דולר והוא הופק על ידי משרד הפרסום, מק'אן אריקסון.
מדובר בשלושה סרטונים שאמורים לתמוך בערכי המותג "הכי בבית בעולם". אחד הסרטונים יציג את "אל על ציק" - טיסות ילדים לניו יורק.
מנהל הפרסום של אל על, עדי זכריה, אומר כי הקמפיין תומך באסטרטגיה המסחרית של החברה להציע מגוון מוצרים לקהלי יעד שונים, מבחר מחירים, תדירויות טיסה ולוח טיסות גמיש.
על פי נתוני יפעת בקרת פרסום עמד היקף הפרסום של החברה בשנת 2003 על 11.22 מיליון דולר (במחירי מחירון; המחירים בפועל נמוכים בכ-60 אחוז). מראשית 2004 ועד סוף חודש מאי פירסמה החברה ב-3.84 מיליון דולר. במאי הסרטונים הוא רני כרמלי ומנהלת הקריאייטיב - סיגל עבודי.