ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הושגה הסכמה בקמפיין קלאבמארקט
אורי נדלר מוואלה שופס שיגר מכתב למנכ"ל קלאבמרקט, יעקב גינצבורג, בעניין סלוגן המריבה. היום הגיע להסכמה עם אייל חומסקי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
14/6/2004 17:59
"גרוש ולא יותר", זה סלוגן המריבה של ג'מבו, בין חברת קלאבמרקט וחברת וואלה שופס.
 
מנכ"ל האתר, אורי נדלר, שלח אתמול מכתב למנכ"ל רשת המזון קלאבמרקט, יעקב גינצבורג ולמנכ"ל משרד הפרסום
אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey, אייל חומסקי, בדרישה להוריד את הסיסמא בטרם ינקוט צעדים משפטיים.
 
מנכ"ל האתר טוען כי הסיסמא הוטבעה על-ידי משרד הפרסום שעובד איתם, זרמון-גולדמן, ולכן הוא דורש שלא להשתמש בסלוגן הזה יותר. נדלר מסביר כי בשלב זה הוא וחומסקי הגיעו להבנה בנושא: "לא הייתה לי שום כוונה שהסיפור יגיע לעיתונות, אני ואייל מכירים ודיברנו במשך היום, כך שהצלחנו להגיע להבנה משותפת" אומר נדלר.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...