ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין חדש לאתר "תפוז"
כולל צביטה בכיוונו של "וואללה!"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
14/6/2004 17:32
אתר האינטרנט "תפוז אנשים" עולה עם קמפיין פרסום חדש, לאחר שלוש שנים ללא פרסום, בהשקעה של 100 אלף דולר. הקמפיין אמור להציג את האתר כאתר הנבנה על ידי הגולשים עם המסר: "אנשים עושים אינטרנט".
 
בקמפיין 4 קריאטיביים שונים המתארים סיטואציות שונות שהגולש נתקל בהם במהלך הגלישה, כאשר משפט ההמשך לסיטואציות הוא "וואלה......משעמם", עקיצה לכיוון אתר האינטרנט המתחרה. הקמפיין הופק באמצעות משרד פרסום ברוקנר נטע ויעלה ביום חמישי למשך שבועיים.
 
לדברי מוטי חסין, סמנכ"ל המכירות והשיווק של האתר: "הקמפיין הנו מהלך ראשון בשרשרת של מהלכים שיווקיים שהאתר יבצע בקרוב. כמות הכניסות לאתר תפוז גדלה ב-35 אחוז בשנה האחרונה....ובכוונת האתר לבצע מהלכים שיווקיים במהלך הקיץ שיגדילו את מספר הגולשים ב-50 אחוז נוספים".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...