 |
גדי מרגלית, מנהל השיווק של רשת קלאבמרקט, עזב את תפקידו בסוף השבוע שעבר ומונה למנכ"ל טריו, חברת הפרסום והשיווק למגזרים של אדלר-חומסקי-ורשבסקי. לפני כניסתו לקלאבמרקט, עבד מרגלית כעצמאי בתחומי הפרסום והשיווק ולימד באוניברסיטת חיפה. מרגלית כיהן כמנהל השיווק ברשת קלאבמרקט ב-9 השנים האחרונות, ובתקופתו עברה הרשת תהפוכות רבות: קו-אופ צפון (שמה המקורי של רשת קלאבמרקט) מוזגה עם היפרשוק, לאחר מכן גם עם מטרו וגם עם גרינברג, ונמכרה לקבוצת בורוביץ'- רוזן. גם המותגים הפרטיים של הרשת עברו תהפוכות. הרשת התחילה במותג "לידר פרייס", לאחר המיזוג עם גרינברג עברה ל"פרזידנט צ'ויס", וכיום מחזיקה ב"פרמייר קלאב". את מרגלית יחליף בתפקיד אילן נפתלי, סמנכ"ל השיווק והסחר של ניו-פארם, שישמש בשני התפקידים במקביל. מרגלית הצטרף כמנכ"ל וכשותף לטריו, המטפלת כיום ב חברת החשמל, בחלק מפעילויות בנק הפועלים, רשת זולפה, יפאורה-תבורי, פרוקטר אנד גמבל ועוד. כיום פעילים בתחום הפרסום למגזרים חברות רבות,חלקן קשורות למשרדים כמו אריאלי-פובליסיס, מקאן ועוד,ומשרדים המתמחים במגזר מסוים כמו תל-אביב-מוסקבה, לאה גרינשפן, בני גל ועוד.
|
 |
 |
 |
 |
|
|